Livrare & Returnare

Brevet internaţional

Harta lumii din lemn este protejată de brevete internaționale și proprietăți de drepturi de autor. Prin copierea produsului, comiteți încălcarea drepturilor de autor și vă veți confrunta cu probleme legale grave.

Sperăm că vă place absolut fiecare produs pe care vi-l trimitem. Dar uneori viața se întâmplă și planurile se schimbă, înțelegem.

Acceptăm retururi și schimburi de articole care nu sunt personalizate, care nu sunt personalizate și nu sunt în curs de validare în termen de 30 de zile de la primirea coletului.

PENTRU RETURNARE/SCHIMB comanda dvs.: toate articolele trebuie să fie în stare nouă și ambalaj original. Clientul este responsabil pentru costurile de transport pentru retur și pentru orice costuri de transport pentru articolele care au fost trimise în schimb.

NU acceptăm retururi sau schimburi pentru articole personalizate, personalizate sau în lichidare.

ÎNLOCUIRE:  Dacă am făcut o personalizare greșită la comanda dvs., vă vom trimite cu plăcere un înlocuitor al articolului personalizat. Nu înlocuim elementele care au fost gravate incorect, deoarece am primit o imagine greșită/text greșit de la dvs.

Rambursare in caz de forta majora.

Vă rugăm să observați! Rambursăm costurile produselor, dar costurile de transport vor fi percepute din prețul produsului în cazul în care:

clientul nu a fost disponibil în timpul procesului de livrare
clientul a furnizat un număr de telefon și/sau o adresă de e-mail invalide

Dacă articolul a fost utilizat de poștă din același motiv, nu suntem responsabili pentru costuri. Dacă clientul refuză pachetul fără niciun motiv, pachetul va fi utilizat și nu suntem responsabili pentru costuri.

Înlocuirea produsului (de exemplu, schimbarea culorii, mărimii etc.)

PENTRU RETURNAREA/SCHIMBĂ comanda dvs.: toate articolele trebuie să fie în stare nouă și ambalaj original. Clientul este responsabil pentru costurile de transport pentru retur și pentru orice costuri de transport pentru articolele care au fost trimise în schimb.

NU acceptăm retururi sau schimburi de articole personalizate, personalizate sau de lichidare.

  1. În conformitate cu Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, în vigoare din 25 decembrie 2014, Cumpărătorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță fără a indica niciun motiv.
  2. Termenul de informare a Vânzătorului de către Cumpărător cu privire la intenția de retragere din contract este de 14 zile calendaristice din momentul primirii/cumpărării bunurilor. În acest timp, Cumpărătorul este obligat să trimită o declarație de schimb la adresa de e-mail a Vânzătorului sau prin poștă sau împreună cu bunurile.
  3. De la data trimiterii declarației de retragere din contract, Cumpărătorul are la dispoziție încă 14 zile calendaristice pentru a returna bunurile.
  4. Cumpărătorul este responsabil pentru reducerea valorii articolului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolului.
  5. Cumpărătorul/consumatorul suportă costurile directe de înlocuire a bunurilor

1. Ambalați produsele și completați formularul

Pentru a accelera procesarea cazului, vă sugerăm să utilizați formularul special de schimb. Verificați cu atenție dacă ați furnizat corect toate datele.
Puteți completa formularul făcând clic pe link-ul de mai jos:

2. Trimite produsele tale

Acordăm atenție protecției și ambalării cu grijă a transportului, astfel încât comanda să ajungă la noi în întregime.

BIRDYWING.RO – EXCHANGES
ul. Fantazja 32,
Gorzyce 39-432, POLAND

Amintiți-vă că nu acceptăm coletele trimise către noi cu ramburs, expediere electronică sau automate de coletărie. Costul returnării produsului returnat este suportat de cumpărător.

3. Așteptați un produs nou, rambursarea diferenței sau plata suplimentară

Produsul înlocuitor va fi expediat la adresa de comandă inițială la primirea returului produsului de înlocuire.

Rambursarea diferenței de plată
În cazul plăților efectuate de către Przelewy24 și PayPal, diferența de plată se va face la numărul de cont de la care s-a efectuat plata comenzii. In cazul platii la livrare, la numarul de cont indicat in formular.

Plata suplimentara pentru comanda
După calcularea diferenței de plătit, plata suplimentară trebuie efectuată la numărul contului nostru bancar înainte de expedierea noului produs. Pentru a accelera procedura de schimb, vă rugăm să ne trimiteți o confirmare de plată.

PKO BP
98 1020 4913 0000 9502 0162 3198

Titlul transferului:
Exchange – Order no …. 

Destinatar:
Birdywing – MARIAN SIKORA, ul. Fantazja 32, Gorzyce

Returnează produsele (retragere din contract)

Acceptăm retururi și schimburi de articole care nu sunt personalizate, nu sunt personalizate și nu sunt în curs de validare în termen de 14 zile de la primirea coletului.

Citiți informațiile despre retragerea dintr-un contract la distanță. Statut
În conformitate cu Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, în vigoare din 25 decembrie 2014, Cumpărătorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță fără a indica niciun motiv. Termenul de informare a Vânzătorului de către Cumpărător cu privire la intenția de retragere din contract este de 14 zile calendaristice din momentul primirii/cumpărării bunurilor. In acest timp, Cumparatorul este obligat sa trimita o declaratie de retragere din contract la adresa de e-mail a Vanzatorului sau prin posta sau impreuna cu marfa. De la data trimiterii declarației de retragere din contract, Cumpărătorul are la dispoziție încă 14 zile calendaristice pentru a returna bunurile. Vânzătorul trebuie să returneze fondurile Cumpărătorului în termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere din contract. Vânzătorul se poate abține de la returnarea fondurilor până la primirea bunurilor. Cumpărătorul este responsabil pentru reducerea valorii articolului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolului. Cumpărătorul/consumatorul suportă costul direct al returnării bunurilor

1. Ambalați produsele și completați formularul

Pentru a accelera pe cât posibil procesarea cazului, vă sugerăm să utilizați un formular special de retur. Completați-l când îndepliniți toate condițiile de retragere din contract. Verificați cu atenție dacă ați furnizat corect toate datele.
Puteți completa formularul făcând clic pe link-ul de mai jos:

2. Trimiteți produsele – aveți 14 zile pentru a face acest lucru

Acordăm atenție protecției și ambalării cu grijă a transportului, astfel încât comanda să ajungă la noi în întregime.

BIRDYWING.RO – ZWROTY
ul. Fantazja 32,
Gorzyce 39-432

Amintiți-vă că nu acceptăm coletele trimise către noi cu ramburs, expediere electronică sau automate de coletărie. Costul returnării produsului returnat este suportat de cumpărător.

3. Așteptați ca fondurile să fie returnate

Pentru a grăbi cât mai mult procesarea cazului, vă sugerăm să se efectueze rambursarea în termen de maximum 14 zile de la data primirii produsului în depozit. Rambursarea costurilor de tranzacție se face: în cazul modalităților de plată: PayU, Przelewy24 și PayPal – la numărul de cont de la care s-a efectuat plata comenzii. In cazul platii la livrare, la numarul de cont indicat in formular.

Returnează produsele (retragere din contract)

1. completați formularul și selectați tipul de reclamație

Pentru a accelera cât mai mult procesul de reclamație, vă recomandăm să completați următorul formular de reclamație – și apoi să îl atașați la cutia cu produsele revendicate. Marcați pe el că vă plângeți de articole și indicați motivul reclamației. Verificați cu atenție dacă ați introdus corect toate datele.
Puteți completa formularul făcând clic pe link-ul de mai jos:

3. Așteptați decizia privind reclamația

Dacă decideți să:
înlocuiți – vom ridica și trimite imediat un produs nou.
reparație – vom ridica și trimite imediat produsul reparat.
retur – după acceptarea reclamației dumneavoastră, rambursarea se va face imediat, în cel mult 14 zile de la data primirii produsului în depozit. Rambursarea se va face in maxim 14 zile de la data primirii produsului in stoc. Rambursarea costurilor de tranzacție se face: în cazul modalităților de plată: PayU, Przelewy24 și PayPal – la numărul de cont de la care s-a efectuat plata comenzii. In cazul platii la livrare, la numarul de cont indicat in formular.

2. Pregătiți produsul pentru colectare

După finalizarea acestuia, acordăm atenție protecției și ambalării atente a transportului pentru ca comanda să ajungă la noi în întregime.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Create an Account
Legea cookie -urilor
Folosim cookie -uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site -ul nostru web. Prin navigarea pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie -uri.
AcceptMore info