Înainte de a utiliza magazinul online Birdywing, Clienții sunt obligați să citească Regulamentul.
REGULAMENTUL MAGAZINULUI ONLINE
Birdywing
- Dispoziții generale
- Definiții
- Tipul și domeniul de aplicare al serviciilor electronice
- Conditii pentru furnizarea si incheierea contractelor de furnizare de servicii electronice
- Conditii de incheiere a contractelor de vanzare
- Metode de plata
- Cost, timp și modalități de livrare
- Conditii de reziliere a contractelor de furnizare de servicii electronice
- Garantia produsului
- Procedura de reclamatii
- Dreptul de retragere din contract
- Proprietate intelectuală
- Dispoziții referitoare la antreprenori (B2B)
- Dispoziții finale
DISPOZIȚII GENERALE
- Magazinul online care operează la adresa Birdywing este condus de societatea Birdywing – MARIAN SIKORA înscrisă în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică al Republicii Polonia ținut de ministrul responsabil cu economie, adresa sediului activității și adresa de serviciu: ul. Fantazja 32, Gorzyce , NIP : 8672229368 , adresa de e-mail: [email protected] , tel. +48 783517443.
- Magazinul Birdywing funcționează în condițiile stabilite în prezentul Regulament.
- Reglementările definesc tipurile și sfera serviciilor furnizate electronic de către Magazinul Birdywing, regulile de furnizare a acestor servicii, condițiile de încheiere și reziliere a contractelor de furnizare de servicii electronice și Acorduri de vânzare a produselor, precum și procedura de reclamație.
- Fiecare Destinatar al Serviciului, după ce face demersuri pentru a utiliza Serviciile Electronice ale Magazinului Birdywing, este obligat să respecte prevederile prezentului Regulament.
- Condiția pentru plasarea unei Comenzi în Magazin de către Client este să citească Regulamentul și să accepte prevederile acestuia la momentul plasării Comenzii.
- Magazinul Birdywing desfășoară vânzări cu amănuntul de Produse prin internet în Polonia și în alte țări ale Uniunii Europene.
- Produsele oferite în Magazin sunt nou, fără defecte legale și au fost introduse legal pe piața poloneză.
- În problemele care nu sunt reglementate de prezentul Regulament, se aplică prevederile
- Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Jurnalul de Legi nr. 144, pct. 1204, cu modificările ulterioare),
- Legea privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014 (Jurnalul de legi din 2014, articolul 827),
- Legea Codului Civil din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de Legi nr. 16, articolul 93, cu modificările ulterioare) și alte prevederi relevante ale legislației poloneze.
DEFINIȚII
- ZI LUCRICĂ – o zi de luni până vineri, excluzând sărbătorile legale.
- FORMULAR DE ÎNREGISTRARE – un formular disponibil pe site-ul https://birdywing.ro/ care vă permite să vă creați un Cont.
- FORMUL DE COMANDA – un formular disponibil pe site-ul https://birdywing.ro/ care permite plasarea unei Comenzi.
- CONSUMATOR – persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică cu întreprinzătorul care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
- CLIENT – un Beneficiar al Serviciului care intenționează să încheie sau a încheiat un Acord de vânzare cu Vânzătorul.
- CONT – marcat cu un nume individual (login) și o parolă, un set de resurse din sistemul IT al Furnizorului de Servicii, în care sunt colectate datele Destinatarului Serviciului, inclusiv informații despre Comenzile plasate.
- TERMENI ȘI CONDIȚII – aceste reglementări ale magazinului.
- MAGAZIN – magazinul online al Furnizorului de Servicii care operează la https://birdywing.ro/ . VANZATOR, FURNIZOR DE SERVICII – Birdywing – MARIAN SIKORA , NIP 8672229368 ul . Fantazja 32, Gorzyce, adresa de e-mail: [email protected] , tel. +48 783517443 ..
- PRODUS – un articol mobil sau un serviciu disponibil în Magazin, care face obiectul Contractului de vânzare dintre Client și Vânzător.
- ACORD DE VÂNZARE – Acord de vânzare a produselor încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului.
- DESTINARUL SERVICIULUI – o persoană fizică, persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică prin intermediul Serviciului Electronic.
- SERVICIU ELECTRONIC – un serviciu furnizat electronic de către Furnizorul de servicii Destinatarului serviciului prin intermediul Magazinului.
- COMANDA – Declarația de voință a Clientului care constituie o ofertă de încheiere a unui Acord de vânzare de produse cu Vânzătorul.
TIPUL ŞI DOMENIUL SERVICIILOR ELECTRONICE
- Furnizorul de servicii permite utilizarea Serviciilor electronice prin intermediul Magazinului, cum ar fi:
- încheierea contractelor de vânzare a produselor,
- păstrarea unui Cont în Magazin.
- Furnizarea Serviciilor Electronice Clienților în Magazin are loc în condițiile specificate în Regulament.
- Furnizorul de servicii are dreptul de a posta conținut publicitar pe site-ul web al Magazinului. Acest conținut este parte integrantă a Magazinului și a materialelor prezentate în acesta.
CONDIȚII PENTRU FURNIZARE ȘI ÎNCHEIERE DE CONTRACTE PENTRU PRESTERE DE SERVICII ELECTRONICE
- Furnizarea Serviciilor Electronice specificate în Capitolul III punctul 1 din Regulamente de către Furnizorul de Servicii este gratuită.
- Perioada pentru care se încheie contractul:
- contractul de furnizare a Serviciilor Electronice constand in mentinerea unui Cont in Magazin se incheie pe perioada nedeterminata.
- contractul de furnizare a Serviciilor Electronice constând în posibilitatea plasării unei Comenzi în Magazin se încheie pe o perioadă determinată de timp și se reziliază în momentul în care Comanda este plasată sau Clientul încetează să o mai depună.
- Cerințe tehnice necesare pentru cooperarea cu sistemul TIC utilizat de Furnizorul de servicii:
- un computer cu acces la internet,
- acces la e-mail,
- Browser web,
- activarea cookie-urilor și Javascript în browserul web.
- Destinatarul Serviciului este obligat să utilizeze Magazinul într-o manieră conformă cu legea și morala, cu respectarea drepturilor personale și a drepturilor de proprietate intelectuală ale terților.
- Destinatarul Serviciului este obligat să introducă date în conformitate cu faptele.
- Destinatarului serviciului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal.
CONDIȚII PENTRU ÎNCHEIEREA ACORDURILOR DE VÂNZARE
- Informațiile de pe site-ul Magazinului nu constituie o ofertă în sensul legii. Prin plasarea unei Comenzi, Clientul trimite o ofertă de cumpărare a unui anumit Produs în condițiile specificate în descrierea acestuia.
- Prețul produsului afișat pe site-ul magazinului este dat în zloți polonezi (PLN) și include toate ingredientele. Pretul nu include costurile de livrare.
- Pretul Produsului afisat pe site-ul Magazinului este obligatoriu in momentul plasarii Comenzii de catre Client. Acest preț nu se va modifica indiferent de modificările de preț din Magazin, care pot apărea pentru Produse individuale după ce Clientul plasează o Comandă.
- Produsele din promoție (vânzare) au un număr limitat de bucăți și Comenzile pentru acestea vor fi procesate în ordinea în care sunt primite până la epuizarea stocurilor unui anumit Produs.
- Pentru a plasa o Comandă, Clientul nu este obligat să înregistreze un Cont în Magazin.
- Comenzile pot fi plasate prin intermediul site-ului folosind Formularul de Comanda (Magazin https://birdywing.ro/) – 24 de ore din 24 pe tot parcursul anului.
- Magazinul efectuează Comenzile plasate de luni până vineri în timpul programului de lucru al Magazinului, adică de la 8:00 la 18:00. Comenzile plasate în Zile Lucrătoare după 16:00 în zilele de sâmbătă, duminică și de sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea Zi lucrătoare.
- Încheierea contractului de vânzare.
- Pentru a incheia un Acord de Vanzare, este necesar ca Clientul sa depuna o Comanda in prealabil folosind metodele puse la dispozitie de Vanzator.
- După plasarea Comenzii, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia în timp ce acceptă Comanda, ceea ce leagă Clientul cu Comanda sa. Confirmarea primirii și acceptarea Comenzii pentru implementare are loc prin trimiterea unui mesaj de e-mail, care include:
- confirmarea tuturor elementelor esențiale ale Ordinului,
- o declarație de drept de retragere din contract,
- instrucțiuni privind dreptul de retragere din contract,
- prezentele Regulamente.
- La primirea de către Client a e-mailului menționat la punctul 8 lit. b) se încheie un Contract de vânzare între Client și Vânzător.
- Fiecare Acord de vânzare va fi confirmat de o dovadă de cumpărare care va fi atașată la pachet.
METODE DE PLATA
- Vânzătorul oferă următoarele metode de plată:
- plata la livrare pentru așa-numita descărcare,
- plata prin servicii de plată electronică (tpay.com).
- În cazul plății prin transfer bancar, plata trebuie efectuată la numărul de cont bancar
98 1020 4913 0000 9502 0162 3198 ( PKO BP .) Birdywing – MARIAN SIKORA , NIP 8672229368 ul. Fantazja 32, Gorzyce. În titlul transferului, introduceți „Nr. comandă …… ..” - În cazul plății la livrare, coletul se expediază după verificarea corectitudinii datelor adresei.
- În cazul plății prin servicii de plată electronică, Clientul efectuează plata înainte de începerea Comenzii. Serviciile de plată electronică vă permit să efectuați plăți prin card de credit sau prin transfer rapid de la bănci poloneze selectate. Produsul va fi expediat numai după ce a fost plătit.
- Clientul este obligat să plătească prețul conform Contractului de vânzare în termen de 3 Zile Lucrătoare de la data încheierii acestuia, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel.
COST, TIMP ȘI METODE DE LIVRARE
- Costurile de livrare a produsului sunt determinate în timpul procesului de comandă și depind de alegerea metodei de plată și a modului de livrare a produsului achiziționat.
- Produsele achiziționate în Magazin sunt expediate printr-o companie de curierat ( DPD ).
- Clientul poate ridica Produsul personal la următoarea adresă: ul. Fantazja 32 Gorzyce 39-42 Gorzyce
- Data livrării Produsului constă în momentul finalizării Produsului și ora livrării Produsului de către transportator:
- Timpul de finalizare a produsului este de la 3 la 10 zile lucrătoare.
- Livrarea Produsului de către transportator are loc la data declarată de către transportator, adică de la 1 la 2 Zile Lucrătoare (livrarea are loc numai în Zile Lucrătoare, excluzând sâmbăta, duminica și sărbătorile).
CONDIȚII PENTRU ÎNCHEIAREA CONTRACTELOR PENTRU FURNIZAREA SERVICIILOR ELECTRONICE
- Rezilierea contractului de furnizare de Servicii electronice:
- Un contract de furnizare de Servicii Electronice cu caracter continuu si nedeterminat (Mentinerea Contului) poate fi reziliat.
- Destinatarul serviciului poate rezilia contractul cu efect imediat și fără a prezenta motive, trimițând o declarație corespunzătoare prin e-mail la următoarea adresă: [email protected]
- Furnizorul de Servicii poate rezilia contractul de furnizare a Serviciilor Electronice de natură continuă și nedeterminată în cazul în care Destinatarul Serviciului încalcă Regulamentele, în special atunci când furnizează conținut ilegal după un apel prealabil nereușit pentru a înceta încălcările într-un termen corespunzător. Într-un astfel de caz, contractul expiră după 7 zile de la data depunerii declarației de voință de reziliere a acestuia (perioada de preaviz).
- Încetarea conduce la încetarea raportului juridic cu efect pentru viitor.
- Furnizorul de Servicii și Destinatarul Serviciului pot rezilia contractul de furnizare a Serviciilor Electronice în orice moment, prin acordul părților.
GARANTIA PRODUSULUI
- Toate Produsele oferite în Magazin au o garanție a producătorului aplicabilă pe teritoriul Republicii Polone.
- Perioada de garanție pentru Produse este de 12 luni și se calculează de la data livrării Produsului către Client.
- Documentul care dă dreptul la protecție în garanție este dovada achiziției: o chitanță sau o factură.
- Reclamațiile cu privire la deteriorarea mecanică a coletelor, apărute în timpul transportului, vor fi luate în considerare numai pe baza procesului-verbal de avarie întocmit în ziua primirii coletului. Raportul trebuie semnat de curier (furnizor) și client”;
PROCEDURA DE PLÂNGERE
- Pretenții de garanție:
- Baza și sfera răspunderii Vânzătorului față de Clientul care este Consumator, în temeiul garanției care acoperă defecte fizice și juridice, sunt specificate în Legea Codului Civil din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de Legi Nr. 16, articolul 93, cu modificările ulterioare). )
- Notificările despre defecte ale Produsului și transmiterea unei solicitări relevante se pot face prin e-mail la următoarea adresă: [email protected]
- În mesajul de e-mail de mai sus, vă rugăm să furnizați cât mai multe informații și circumstanțe posibil cu privire la subiectul reclamației, în special tipul și data apariției neregulii și detaliile de contact. Informațiile furnizate vor facilita și accelera semnificativ examinarea reclamației de către Vânzător.
- Atunci când este necesar pentru evaluarea defectelor fizice ale Produsului, acesta trebuie livrat la următoarea adresă: Ul. Fantazja 32 Gorzyce 39-432
- Vânzătorul va răspunde solicitării Clientului imediat, nu mai târziu de 14 zile. Răspunsul la reclamație este trimis la adresa de e-mail furnizată de Client sau într-un alt mod furnizat de către Client.
- În cazul unei plângeri din partea unui Client care este Consumator – neluarea în considerare a reclamației în termen de 14 zile echivalează cu luarea în considerare.
În legătură cu reclamația Clientului care este Consumator, Vânzătorul acoperă costurile de colectare, livrare și înlocuire a Produsului cu un produs fără defecte. - Reclamații legate de furnizarea de Servicii electronice de către Furnizorul de servicii:
- Reclamațiile legate de furnizarea de Servicii electronice prin intermediul Magazinului pot fi depuse de către Destinatarul Serviciului prin e-mail la următoarea adresă: [email protected]
- În e-mailul de mai sus, vă rugăm să furnizați cât mai multe informații și circumstanțe posibil cu privire la subiectul plângerii, în special tipul și data apariției neregulii și detaliile de contact. Informațiile furnizate vor facilita și accelera în mod semnificativ examinarea reclamației de către Furnizorul de servicii.
- Luarea în considerare a reclamației de către Furnizorul de servicii are loc imediat, nu mai târziu de 14 zile.
- Răspunsul Furnizorului de servicii la reclamație este trimis la adresa de e-mail a Clientului furnizată în reclamație sau într-un alt mod furnizat de către Client.
DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRAC
- Un client care este, de asemenea, Consumator care a încheiat un contract la distanță se poate retrage din acesta fără a prezenta motive, prin transmiterea unei declarații corespunzătoare în scris în termen de 14 zile. Pentru a respecta acest termen este suficient să trimiteți declarația de retragere din contract furnizată de Magazin.
- În cazul retragerii din contract, Contractul de vânzare este considerat nul, iar Consumatorul este eliberat de orice obligație. Ceea ce au mărturisit părțile se restituie neschimbat, cu excepția cazului în care modificarea a fost necesară în cadrul conducerii ordinare. Returul trebuie făcut imediat, nu mai târziu de 14 zile.
- Consumatorul este răspunzător pentru o scădere a valorii Produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului.
- Vânzătorul va rambursa contravaloarea Produsului împreună cu costurile livrării acestuia folosind aceeași metodă de plată ca cea folosită de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică niciun cost pentru el.
- În cazul în care Consumatorul a ales o metodă de livrare a Produsului, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de Magazin, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare suportate de Consumator.
- Consumatorul care se retrage din Contractul de vânzare, în conformitate cu punctul 1 al acestui capitol, suportă numai costurile de returnare a Produsului către Vânzător.
- Perioada de paisprezece zile în care Consumatorul se poate retrage din contract este socotită din ziua în care Consumatorul a intrat în posesia Produsului.
- Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu are dreptul Consumatorului în cazul unui Contract de vânzare:
- în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat conform specificațiilor Consumatorului sau care servește pentru a satisface nevoile individuale ale acestuia,
- in care obiectul serviciului este un articol livrat in pachet sigilat, care nu poate fi returnat dupa deschiderea coletului din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, daca ambalajul a fost deschis dupa livrare.
- Dreptul de retragere din Contractul de vânzare este disponibil atât pentru Vânzător, cât și pentru Client (Consumator) în cazul neîndeplinirii obligațiilor de către cealaltă parte într-o perioadă strict specificată.
PROPRIETATE INTELECTUALĂ
- Tot conținutul postat pe site-ul la adresa https://birdywing.ro/ este protejat de drepturi de autor și este compania – Birdywing – MARIAN SIKORA , NIP 8672229368 ul. Fantazja 32, Gorzyce. Destinatarul Serviciului poartă întreaga responsabilitate pentru daunele cauzate Furnizorului de Servicii, rezultate din utilizarea oricărui conținut de pe site-ul https://birdywing.ro/ fără acordul Furnizorului de Servicii.
- Orice utilizare de către oricine, fără acordul expres în scris al Furnizorului de servicii, a oricăruia dintre elementele care constituie conținutul și conținutul site-ului https://birdywing.ro/ constituie o încălcare a drepturilor de autor ale Furnizorului de servicii și are drept rezultat civil și penal. răspundere.
DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORILOR (B2B)
- Acest capitol conține prevederi care se aplică numai Clienților care nu sunt consumatori.
- Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare încheiat cu Clientul care nu este Consumator în termen de 14 Zile Lucrătoare de la data încheierii acestuia. Retragerea din Contractul de vânzare în acest caz poate avea loc fără a furniza un motiv și nu dă naștere la nicio pretenție din partea Clientului care nu este Consumator împotriva Vânzătorului.
- Vânzătorul are dreptul de a limita metodele de plată puse la dispoziție de acesta în raport cu Clienții care nu sunt consumatori, inclusiv solicitarea plății anticipate a unei părți sau a întregului preț de vânzare, indiferent de modalitatea de plată aleasă de Client și de faptul că încheierea Contractului de vânzare.
- Beneficiile și sarcinile legate de Produs, precum și riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a Produsului sunt transferate Clientului care nu este Consumator atunci când Produsul este eliberat de către Vânzător transportatorului. Într-un astfel de caz, Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru nicio pierdere, defect sau deteriorare a Produsului apărută din momentul în care Produsul este acceptat la transport până la livrarea acestuia către Client, precum și pentru întârzierea transportului expedierii.
- În cazul trimiterii Produsului către Client prin intermediul unui transportator, Clientul care nu este Consumator este obligat să inspecteze coletul la timp și în modul adoptat pentru astfel de colete. In cazul in care constata ca Produsul a fost pierdut sau deteriorat in timpul transportului, este obligat sa efectueze toate actiunile necesare pentru a determina raspunderea transportatorului.
- Furnizorul de Servicii poate rezilia contractul de furnizare a Serviciilor Electronice cu efect imediat și fără a oferi motive, trimițând o notificare de reziliere către Destinatarul Serviciului care nu este Consumator.
DISPOZIȚII FINALE
- Acordurile încheiate prin Magazin sunt încheiate în conformitate cu legislația poloneză.
- În cazul nerespectării oricărei părți a Regulamentelor cu legea aplicabilă, se vor aplica prevederile relevante ale legislației poloneze în locul prevederii contestate din Regulamente.
- Eventualele litigii care decurg din Acordurile de Vanzare dintre Magazin si Consumatori vor fi solutionate mai intai prin negociere, cu intentia solutionarii pe cale amiabila a litigiului. Totuși, dacă acest lucru nu ar fi posibil sau ar fi nesatisfăcător pentru oricare dintre părți, litigiile vor fi soluționate de o instanță comună competentă, în conformitate cu punctul 4 din prezentul capitol.
- Soluționarea litigiilor în instanță:
- Eventualele litigii apărute între Furnizorul de Servicii și Destinatarul Serviciului (Clientul) care este și Consumator vor fi supuse instanțelor judecătorești competente în conformitate cu prevederile Codului de procedură civilă din 17 noiembrie 1964 (Jurnalul de Legi Nr. 43, punctul 296, cu modificările ulterioare).
- Orice dispută apărută între Furnizorul de servicii și Destinatarul serviciului (Clientul), care nu este și Consumator, va fi supusă instanței care are jurisdicție asupra sediului Furnizorului de servicii.
- Clientul care este Consumator are, de asemenea, dreptul de a utiliza soluționarea extrajudiciară a litigiilor, în special prin depunerea, după încheierea procedurii de reclamație, a unei cereri de inițiere a medierii sau a unei cereri de examinare a cazului de către o instanță de arbitraj. (aplicația poate fi descărcată de pe site-ul http://www.uokik.gov. pl / download.php? file = 6223). Lista instanțelor permanente de arbitraj pentru consumatori care funcționează la Inspectoratele Provinciale ale Inspecției Comerțului este disponibilă pe site-ul web: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596). Consumatorul poate folosi, de asemenea, ajutorul gratuit al unui avocat al consumatorilor poviat (municipal) sau al unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor. Reparația extrajudiciară după finalizarea procedurii de plângere este gratuită.